Bezorgen 

 

Surinaamse Toko neemt uw bestelling met de grootste zorg en streeft naar een uitstekende kwaliteit voor alle artikelen die u ontvangt.

 

 

 

Indien een product op voorraad is, wordt uw bestelling 1 á 2 werkdagen geleverd.
U kunt het ook gratis bij een van onze winkel afhalen. Onze winkels zijn bevestigd in Den Haag bij de Surinaamse Markt 1 aan de Scheeperstraat 2, 2572 AK, Surinaamse Markt 2 aan de Heemstraat 166-166a, 2525 EN.

 
Het kan natuurlijk gebeuren dat in dit proces wat mis gaat. Hiervoor kunt u contact met ons nemen door ons een mail te sturen naar info@surinaamsetoko.nl of kan u ons gerust bellen op 070-3603639 er staat altijd een van onze medewerker klaar om u te helpen.

Wat zijn de bezorgkosten voor binnen en buiten Nederland? 

   t/m 2 kg 5 kg 10 kg 20 kg 30 kg
 

 

  • Handtekening voor ontvangst
  • Track & Trace *

 

NL € 8,05 € 8,05 € 8,05 € 13,70€13,70
EUR 1 € 14,30 € 20,80 € 26,30 € 35,30 € 42,45
EUR 2 € 19,80 € 26,30 € 32,30 € 41,30 € 49,70
EUR 3 € 20,60 € 27,60 € 33,60 € 43,60     -
Wereld € 25,60 € 35,60 € 59,60 € 106,60

EURO 1: België, Luxemburg, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk (UK) en Zweden

EURO 2: Ierland, Estland, Ierland, Letland, Litouwen, Portugal, Slovenië, Slowakije, Hongarije, Finland. Polen, Roemenie en Bulgarije.

EURO 3: Albanië , Andorra, Bosnië-Herzegovina, Canarische Eilanden, Cyprus, Faeröer-eilanden, Gibraltar, Griekenland, Groenland, IJsland, Kanaaleilanden, Kroatië, Liechtenstein, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne,San Marino, Servië, Turkije, Vaticaanstad, Wit-Rusland en Zwitserland

U kunt de bestelling ook kosteloos ophalen. .

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
U ontvangt automatisch een bericht per email wanneer uw bestelling bij ons vertrekt.

Er wordt op alle dagen bezorgd, ook op zon- en feestdagen, dit geldt alleen voor mensen die in de bezorgingregio woont. Het is ook mogelijk op zondag, zijnde niet op een feestdag, op de Surinaamse markt 1 in Den Haag gratis ophalen. Voor mensen die buiten onze bezorgregio woont telt de bezorgtijden van TNT Post.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Bezorgingregio:
Als een zending niet kan worden uitgereikt, dan wordt u telefonisch gebeld voor verdere afhandeling van u bestelling.

Buiten onze bezorgingregio:

De meeste zendingen worden volgens de TNT- Post tabel geleverd (uitgezonderd bijzondere lokale omstandigheden).

1e bezorging

2e bezorging

Dinsdag

Woensdag tussen 9:00 en 21:30 uur

Woensdag

Donderdag tussen 9:00 en 21:30 uur

Donderdag

Vrijdag tussen 9:00 en 21:30 uur

Vrijdag

Zaterdag overdag

Zaterdag

Maandag overdag

Niet thuis? 
Wanneer een pakket niet bij u afgeleverd kan worden op dinsdag t/m vrijdag, wordt het standaard bij uw buren aangeboden. Als het pakket ook bij uw buren niet afgeleverd kan worden, wordt het later nog een keer aangeboden. De dag en het tijdstip van de 2e bezorging is afhankelijk van de dag van de 1e bezorging. 

Als u en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, dan vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat bij welk postkantoor u de zending kunt ophalen. Hiervoor heeft u drie weken de tijd. 

Geen bezorging bij de buren 
Wilt u geen bezorging bij de buren, dan kunt u de afzender vragen 'alleen huisadres' op het pakket te vermelden. In dat geval wordt het pakket alleen bij u aangeboden.

Pakketten traceren 
U kunt zelf nagaan of uw pakket is bezorgd: via www.tracktrace.nl of via 0900-0570 (€ 0,45 per minuut). Kijk voor informatie over de overkomstduur van internationale postzendingen

Lukt de 2e bezorging ook dan niet, dan wordt de postzending op de dichtstbijzijnde postvestiging afgegeven. Daar kan de zending nog gedurende drie weken worden afgehaald. Aan de hand van uw barcode kunt u terugvinden op welke postvestiging uw pakketje ligt, tevens heeft u deze barcode nodig om het pakketje mee te mogen nemen. Op verzoek van de geadresseerde kan de zending ook nogmaals worden bezorgd of naar een andere postvestiging worden doorgestuurd om daar te worden afgehaald.
Bel hiervoor het nummer 058-2333333 en geef uw barcode door. Of anders 0900-0570 (45 cpm).

Kan ik ook op mijn werk laten bezorgen?
Dat kan, dit doet u door op onze adresgegevenspagina het factuur- en bezorgadres beide in te vullen. Bij het bezorgadres vult u dan het adres van uw werk in, vergeet daarbij niet uw naam in te vullen zodat ze op uw werk ook weten voor wie het pakketje is.

Kan ik een leverdag opgeven?

U kunt een leverdag opgeven zodat u op die datum de bestelling afgeleverd krijgt, dit doet u op de pagina waar u de betaalmethode kiest. U kunt tot ongeveer 4 weken vooruit een leverdatum aangeven.

Vragen:

Neem contact op met ons. 

e-mailen naar: surinaamsetoko@hotmail.com